השר לביטחון פנים: אמיר אוחנה

איתי גדסי No Comments on השר לביטחון פנים: אמיר אוחנה

ראש הממשלה החליט למנות לתפקיד השר לביטחון פנים את השר אמיר אוחנה ואת ח"כ יברקן לסגנו. השר אוחנה: "מודע לאחריות הכבדה – אפעל למען כל אזרחי ישראל"

צילום: יונתן סינדל / פלאש 90
18:27
30.04.24
איתי גדסי No Comments on איזנקוט מאשים: "חברי קבינט מפעילים סחיטה באיומים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר דחיית השבעת הממשלה, סבב חלוקת התפקידים בליכוד נמשך כעת. ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי החליט למנות את השר אמיר אוחנה לתפקיד השר לביטחון הפנים. בנוסף, הודיע נתניהו כי ח"כ גדי יברקן יכהן כסגן השר לביטחון הפנים והממונה על שילוב יוצאי אתיופיה.

השר אוחנה הודה לראש הממשלה על המינוי: "אני מודה לראש הממשלה על הזכות והאמון שנתן בי לכהן כשר לביטחון הפנים. רוב חיי הבוגרים וכל חיי המקצועיים אני חלק ממערכת אכיפת החוק והמשפט".

"כקצין חקירות, ולאחר מכן בשב"כ, בהתמחות בפרקליטות, כעו"ד בתחום הפלילי ולאחרונה גם כשר המשפטים – למדתי להכיר את המערכות השונות המצויות תחת המשרד לביטחון פנים", סיפר אוחנה.

"לשמחתי, ראש הממשלה החליט למנות את חברי הטוב חה"כ גדי יברקן כסגני, ואנו נפעל יחד במלוא הכח למען כלל אזרחי ישראל", אמר השר.

אוחנה הוסיף "אני מודע לכך שאתגרים רבים מונחים לפני, ולאחריות הכבדה הנלווית אליהם, ואעשה כל שבידי על מנת לעמוד בהם בכבוד – למען אזרחי ישראל כולם".



0 תגובות